ROKOVI ISPORUKE

Za kupljenu robu koju imamo raspoloživu na zalihama, rok isporuke je do 10 radnih dana.

Za kupljenu robu koju nemamo raspoloživu na zalihama, rok isporuke je 45 do 60 dana od uplate 50% od ukupnog iznosa profakture.

Zbog pandemije virusa Covid-19 može se desiti da rok isporuke bude produžen do najduže 90 dana od uplate 50% avansa.

 

PREVOZ I MONTAŽA

Uz svaki komad nameštaja proizvodjača CILEK dobijate precizno i slikovito štampano uputstvo sa svom potrebnom opremom i elementima za montažu. Montažu nameštaja može obaviti naš ovlašćeni montažer, možete je obaviti i sami ili uz pomoć lokalnog stolara.

Zavisno od toga da li kupujete u našem salonu nameštaja ili online, cene usluge prevoza i montaže se razlikuju. Molimo Vas, pažljivo pročitajte tekst koji sledi.

 

      A. Ako kupujete nameštaj u našem salonu nameštaja:

Naši profesionalni dostavljači i montažeri  će brzo, precizno i profesionalno dovesti nameštaj do vašeg praga ili dostaviti na poslednji sprat zgrade i montirati kupljene komade nameštaja.

 

  1. Za kupljeni nameštaj u vrednosti preko 90.000 rsd, prevoz i montaža na adresu kupca, koja se nalazi na udaljenosti do 15km od našeg salona u Beogradu, su besplatni.  Isporuka na adresu kupca uključuje unošenje nameštaja u stan kupca ukoliko je nameštaj moguće prevesti liftom do sprata na kom se stan nalazi. Nošenje nameštaja na sprat (ukoliko u zgradi ne postoji lifti ili lift ne radi) plaća kupac i to: nošenje do 6 kutija - 500,00 rsd po spratu, preko 6 kutija - 1.000,00 rsd po spratu

 

  1. Za kupljeni nameštaj, čija je vrednost manja od 90.000 rsd, a adresa kupca se nalazi na udaljenosti do 15km od našeg salona u Beogradu, usluge se naplaćuju:

 

  • prevoz nameštaja u iznosu od 2.500 rsd. Isporuka na adresu kupca uključuje unošenje nameštaja u stan kupca ukoliko je nameštaj moguće prevesti liftom do sprata na kom se stan nalazi. Nošenje nameštaja na sprat (ukoliko u zgradi ne postoji lifti ili lift ne radi) plaća kupac i to: nošenje do 6 kutija - 500,00 rsd po spratu, preko 6 kutija - 1.000,00 rsd po spratu

 

  • montaža do 2 komada nameštaja naplaćuje se u iznosu od 3.000 rsd.  Montaža svakog sledećeg komada nameštaja naplaćuje se 1.000 rsd po komadu.

Na navedene cene obračunava se PDV po važećoj stopi.

 

  1. Prevoz i montaža nameštaja na adresu kupca koja se nalazi na udaljenosti većoj od 15km od adrese našeg salona u Beogradu, se naplaćuju u zavisnosti od udaljenosti adrese kupca, količine i gabarita kupljenih proizvoda.

 

  1. Montaža se odnosi isključivo na sklapanje nameštaja i ne uključuje bušenje zidova, odnosno ne uključuje kačenje lustera, baldahina i garnišni.

 

       B. Ako kupujete online

Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije bez Kosova i Metohije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirskih službi.

 

Dostavu vrše City Express i Gebruder Weiss prema važećem cenovniku.

Urban-line određuje kurirsku službu/prevoznika koji će izvršiti dostavu u zavisnosti od veličine i težine paketa:

 

  • City express vrši dostavu proizvoda zapakovanih u manje pakete (prekrivači, zavese, tepisi, stolice...) čija ukupna bruto težina ne prelazi 50kg.
  • Gebruder Weiss vrši dostavu velikih paketa (nameštaj, kreveti, ormari...) čija je ukupna bruto težina veća od 50 kg. Dostava se vrši isključivo do ulaza u objekat, a prilaz ulazu treba da bude slobodan. Ako pristup ulazu nije slobodan istovar se vrši na prvoj slobodnoj tački. Velike pakete možemo da vam unesemo do mesta njihove upotrebe uz naknadu koja se obračunava prema gabaritima paketa.

 

Kurirska služba koja dostavlja manje pakete će vas kontaktirati na dan dostave, otprilike 1 sat pre dostave. Kurirska služba pokušava dostavu dva puta. Prvi pokušaj je praćen izveštajem o prispeću pošiljke koji kurir ostavlja na adresi primaoca. Na samom izveštaju se nalazi kontakt telefon kompanije/kurira koji služi za dogovor o sledećoj isporuci. Ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, pošiljka se vraća pošiljaocu.

Kompanija Gebruder Weiss koja dostavlja nameštaj (pošiljke čija je ukupna bruto težina veća od 50 kg) će vam se javiti dan pre dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat pre dostave.

Savetujemo vam da unesete broj mobilnog telefona u vaše korisničke podatke kako bi vas Urban-line ili naši kuriri mogli obavestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.

Obaveštenje o ceni isporuke možete videti u korpi prilikom pregleda same korpe.

Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.

Cena isporuke će biti naznačena na fakturi koja prati robu. Cenu isporuke plaćate isključivo nama zajedno sa plaćanjem poručene robe na jedan od načina kako je to navedeno u odeljku Načini plaćanja.

Za sve informacije u vezi statusa vaše pošiljke možete nas pozvati na sedeće telefonske brojeve:

011 245 18 52 ili 064 218 96 51, ili kontaktirati putem e-mail-a: office@urbanline.rs

 

PRIMOPREDAJA PROIZVODA

  1. Ako kupujete nameštaj u našem salonu nameštaja i isporuku vrše naši dostavljači ili sami preuzimate robu:

 

Prilikom isporuke robe kupcu, predstavnik prodavca je u obavezi da sa kupcem ili predstavnikom kupca koji je došao po robu, pregleda isporučenu robu. Ukoliko kupac nema primedbe na robu u smislu kvaliteta, boje, vidljivih oštećenja i sl., znači da je dobio naručenu robu uredno i to potvrdjuje svojim potpisom na Zapisniku o prijemu i ispravnosti robe. Ukoliko kupac ima primedbe na isporučenu robu, iste se konstatuju Zapisnikom, (ukoliko ima oštećenja, ista se fotografišu).

 

  1. Ako kupujete nameštaj u našem salonu nameštaja a isporuku vrši kurirska služba ili ako kupujete online:

 

Ukoliko isporuku robe vrši kurirska služba ili ovlašćeni prevoznik, kupac treba pre potpisivanja prijema pošiljke da proveri:

  • Da li broj paketa koje je primio odgovara najavljenom broju paketa od strane pošiljaoca i broju paketa koji stoji na dostavnom dokumentu,
  • Da li na primljenim paketima ima vidljivih oštećenja ambalaže

Ukoliko je broj pristiglih paketa manji od najavljenog broja paketa, odnosno broja paketa koji stoji na dostavnom dokumentu, nemojte potpisivati prijem pošiljke.

Ukoliko postoje vidljiva oštećenja na ambalaži zahtevajte od kurira da na licu mesta sačini zapisnik o oštećenju. U ovakvoj situaciji preporučujemo da:

  • Odbijete prijem pošiljke ukoliko je oštećenje paketa tako veliko da se može očekivati da je i sam proizvod oštećen. U ovom slučaju kurir mora da sačini zapisnik o oštećenju. Na samom dostavnom dokumentu napišite napomenu „ Odbijen zbog oštećenja“
  • Prihvatite pošiljku ukoliko je oštećenje ambalaže nije veliko. I u ovom slučaju obavezno tražite od kurira da sačini zapisnik o oštećenju
  • Obavezno slikajte pošiljku pre nego što je otpakujete

Svako oštećenje u transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na sedeće telefonske brojeve: 011 245 18 52 ili 064 218 96 51, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@urbanline.rs sa opisom uočenog oštećenja ili manjka delova.

Ukoliko nema vidljivih oštećenja ambalaže, i svi paketi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

***

Ukoliko kupac primi pošiljku i nakon otvaranja paketa ili montaže nameštaja ustanovi da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili je roba oštećena, kupac treba najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke da pozove prodavca na seledeće telefonske brojeve: 011 245 18 52 ili 064 218 96 51 ili pošalje e-mail na  office@urbanline.rs sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) kao i sa podacima o robi i opisom nedostatka ili oštećenja. Kupac dostavlja prodavcu i fotografije kojima se dokazuje opisani nedostatak na robi. Prodavac će postupiti u skladu sa procedurom rešavanja reklamacije.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa Uslovima isporuke i montaže.